طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

کرکره هایی با جنس چوب

امروزه استفاده از کرکره های چوبی در مکان هایی نظیر شرکت ها و همینطور منازل مسکونی بسیار افزایش پیدا کرده است. علت اصلی آن کاربری بودن در کنار زیبایی فوق العاده این محصول می باشد. پرده چوبی از تیغه هایی با جنس چوب تولید می شوند. عرض تیغه ها در دو سایز 25 میلی متر و 50 میلی متر می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به رنگ بندی متنوع و زیبایی خاص آن ، دوام و عمر بسیار مناسب ، راحتی در نظافت و نگهداری، ایجاد یک حس فوق العاده به علت جنس طبیعی و چوبی آن و در نهایت نصب بسیار سریع و راحت این محصول اشاره کرد.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 3:22

کفپوش طرح چوب

امروزه استفاده و خرید کفپوش های جنس لمینیت در دکوراسیون داخلی ساختمان نسبت به گذشته رشد داشته است. تنوع بی نظیر در طرح رنگ ، کیفیت ساخت بالا ، راحتی در نظافت و نصب آسان ، قیمت مناسب و طول عمر بالا از دلایل اصلی آن می باشد. کفپوش لمینیت در واقع همان پارکت های چوبی هستند که بصورت مصنوعی در کارخانه ها ساخته می شوند. قیمت خرید لمینت کف بستگی به کیفیت مواد ساخت و تنوع طرح های آن و همچینین برند تولید کننده دارد.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 13:07

اهمیت دیوارپوش ها

یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در دکوراسیون منزل و تغییر در محیط های اداری، دیوار پوش های تزئینی می باشند. در مقایسه با رنگ کردن دیوار جلوه بسیار بیشتری دارند و از نظر قیمت نیز در مقابل کاغذدیواری، مقرون به صرفه می باشند. از انواع دیوارپوش ها می توان به مدل چوبی و همینطور پی وی سی اشاره کرد. بسته به شرایط محیط و همینطور نیازی که دارید می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. دیوارپوش هایی  با جنس pvc از مواد پلاستیکی شاخته می شوند و در طرح هایی نظیر چوب و سنگ عرضه می شوند. از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. در مقابل رطوبت و شست و شو کاملا ایمن هستند. خطری از لحاظ حشرات ریز، تهدید نمی کند. دیوارپوش های چوبی نیز از مزایای بسیاری برخوردارند. خرید دیوارپوش چوبی و یا pvc می تواند به نوع نیاز و بودجه شما مرتبط باشد.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 4:51